Управління освіти, культури, молоді і спорту Чопської міської ради

Оголошення про проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального закладу «Публічна бібліотека» Чопської міської територіальної громади Ужгородського району Закарпатської області

   Відповідно до Закону України «Про культуру» управління освіти, культури, молоді і спорту Чопської міської ради оголошує конкурс на зайняття посади директора комунального закладу «Публічна бібліотека» Чопської міської територіальної громади Ужгородського району Закарпатської області (далі – Публічна бібліотека).

  Юридична адреса комунального закладу «Публічна бібліотека» Чопської міської територіальної громади Ужгородського району Закарпатської області: 89502, Закарпатська область, Ужгородський район, м. Чоп, вул. Головна, 37.

   Приймання документів від претендентів здійснюється упродовж 30 днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу на офіційних веб-сайтах управління освіти, культури, молоді та спорту Чопської міської ради та Чопської міської ради.

   Документи приймаються управлінням освіти, культури, молоді та спорту Чопської міської ради за адресою: 89502, Закарпатська область, Ужгородський район, м. Чоп, вул. Миру,13А (з 08.30 до 18.00 години).

    Дата початку приймання документів: з 01 лютого 2021 року.

   Дата початку формування конкурсної комісії: з 01 лютого 2021 року.

   Персональний склад конкурсної комісії буде сформовано протягом 30 днів після оголошення конкурсу. Склад, порядок формування і повноваження конкурсної комісії визначаються ст. 213 Закону України «Про культуру».

    Умови та строки проведення конкурсу.

   Конкурсна комісія проводить перше засідання через 10 днів після закінчення строку приймання документів.

    Керівником закладу культури може бути особа, яка має відповідну фахову освіту, стаж роботи у сфері культури не менше трьох років, володіє державною мовою та здатна за своїми діловими і моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.

   Не може бути призначена на посаду керівника державного чи комунального закладу культури особа, яка:

за рішенням суду визнана недієздатною або її дієздатність обмежена;

має судимість за вчинення кримінального правопорушення, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку, або на яку протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов’язаного з корупцією;

є близькою особою або членом сім’ї керівника органу управління.

   Для участі в конкурсі претендент особисто подає та/або надсилає електронною поштою (chop_osvita@ukr.net) такі документи:

заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

автобіографію, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;

копію документа, що посвідчує особу, копії документів про освіту;

два рекомендаційні листи довільної форми;

мотиваційний лист довільної форми.

   Претендент може надати інші документи, які, на її думку, підтверджують її професійні чи моральні якості.



« повернутися до списку новин