Обґрунтування здійснення закупівлі послуги з поводження з побутовими відходами
м. Чоп 07.11.2022 р.
Щодо обґрунтування здійснення закупівлі послуги з поводження з побутовими відходами за процедурою - закупівля без використання електронної системи (код ДК 021:2015 :90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) на листопад- грудень 2022 року:
Відповідно до рішення виконавчого комітету Чопської міської ради від 27.04.2021 року №171 «Про введення в дію рішення конкурсної комісії щодо визначення переможця конкурсу» та договору про надання послуг з вивезення побутових відходів від 28.04.2021 року №777 на території Чопської МТГ послуги із вивезення твердих побутових відходів, з липня 2021 року, надає тільки ТОВ «АВЕ Ужгород».
Керуючись абзацом четвертим пунктом 2 частини 7 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»( відсутність конкуренції з технічних причин) з 12 січня 2022 року надання послуг з поводження з побутовими відходами по закладах освіти, культури, спорту, підпорядкованих управлінню здійснює ТзОВ "АВЕ". (заключено прямий договір №1 від 12.01.2022р.)
На при кінці жовтня 2022 року на території ЗЗСО №1 м. Чоп встановлено додатковий контейнер для збору сміття (твердих побутових відходів). Згідно з рішенням Виконавчого комітету Чопської міської ради №229 тариф на послуги з поводження з твердих побутових відходів за1 м3 становить 287,00 грн., місячний обсяг надання послуг за цим контейнером - 3,34 м.куб. Додатковий обсяг буде здійснено протягом листопада- грудня 2022 року. Відповідно сума закупівлі послуги з поводження з побутовими відходами та поводження зі сміттям по закладу загальної середньої освіти №1 буде становити 1917,16 грн. (код національного класифікатора «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015:90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям).
Враховуючи вищезазначене та керуючись Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Уповноваженою особою Замовника, прийнято рішення про надання вказаної послуги за процедурою - закупівля без використання електронної системи у сумі 1917,16 грн.