ОБҐРУНТУВАННЯ ЩОДО ЗАКУПІВЛІ МЕБЛІВ ДЛЯ ШКІЛЬНОЇ ЇДАЛЬНІ
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ:Комплект меблів для шкільноїідальні (стіл та 6 стільців)
25.11.2024 року
1 |
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія |
Управління освіти, культури, молоді і спорту Чопської міської ради (ідентифікаційний код юридичної особи 26463884) (далі – Замовник) 89502, Україна, Закарпатська область, м. Чоп, вул. Миру 13А |
2 |
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): |
Комплект меблів для шкільної ідальні (стіл та 6 стільців)ДК 021:2015: 39143200-8 Меблі для їдальні |
3 |
Ідентифікатор плану закупівлі |
|
4 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі |
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), Постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» на виконання вимог Постанови КМУ від 24.03.2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та у зв’язку з вивільненням коштів, передбачених в бюджеті територіальної громади на харчування дітей пільгових категорій в закладах загальної середньої освіти після отримання субвенції з державного бюджету на вказані цілі та враховуючі подання Чопського ліцею від 17.10.2024 року №1-22/349 щодо необхідності придбання 12 комплектів меблів для ідальні Замовником прийнято рішення щодо вказаної закупівлі за процедурою відкриті торги з особливостями. 22 листопада 2024 року відмінено відкриті торги з особливостями на закупівлю комплектів меблів для шкільної їдальні (стіл та 6 стільців) за ідентифікатором закупівлі UA-2024-11-14-012648-a (код ДК 021:2015: 39143200-8 Меблі для їдальні) через неподання жодної тендерної пропозиції. Відповідно до вимог підпункту 6 п. 13 Постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Враховуючи вищевикладене, Замовником для закупівлі комплектів меблів для шкільної їдальні (стіл та 6 стільців) за кодом CPV за ДК 021:2015: 39143200-8 Меблі для їдальні вибрано ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЦЯ Міщук Сергій Степанович(код ЄДРПОУ 2426012335). Замовником забезпечено дотримання всіх вимог щодо предмету закупівлі, його технічних та кількісних характеристик. Договір про закупівлю меблів для шкільної їдальні (стіл та 6 стільців) за кодом CPV за ДК 021:2015: 39143200-8 Меблі для їдальні відповідає проекту договору закупівлі меблів для шкільної їдальні (стіл та 6 стільців) за ідентифікатором закупівлі UA-2024-11-14-012648-a. Загальна сума закупівлі на придбання 12 комплектів меблів для ідальні становить 142800,00 грн.
|
5 |
Обґрунтування розміру бюджетного призначення та Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі |
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося на підставі вивчення Замовником ринку пропозицій в мережи інтернет магазинів Розмір бюджетного призначеннявизначено відповідно до подання Чопського ліцею від 17.10.2024 року №1-22/349 та пропозицій на меблі від інтернет магазинів |
6 |
Очікувана вартість предмета закупівлі |
Очікувана вартість закупівлі 142800,00 (Сто сорок дві тисячівісімсот гривень 00 копійок)з ПДВ. |
7 |
Процедура закупівлі: |
Застосовується процедуразакупівля без використання електронної системи. |